מאמצים לענות על הביקוש הרב ללולבי 'טירת צבי' המהודרים והארוזים

    אתר קול חי 1 Comment on מאמצים לענות על הביקוש הרב ללולבי 'טירת צבי' המהודרים והארוזים
    18:03
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on לא מעכלים את האובדן: בביאלא נערכים להכתרת ה'ממשיך'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הביקוש הרב ללולבי 'טירת צבי' הארוזים, נעשים בימים אלו מאמצים גדולים בקטיף ובאריזה, כל זאת בכדי לעמוד בביקוש הגדול לקראת חג הסוכות המתקרב.

    טירת צבי הינו קיבוץ של שומרי תורה ומצוות, המתמחים בחקלאות מאז הקמתו לפני 77 שנים. ב'טירת צבי' גילו את זן התמרים דרי, המפיק לולבי איכות ונחשב ללולב המהודר בישראל, והחלו לפתח את מטעי לולבי הדרי,כשמדי שנה מגדילה את נטיעותיה במטעים הנושקים לנהר הירדן.

    לאחרונה זכו לולבי דרי טירת צבי לתנופה מיוחדת ולביקושים מוגברים, בעיקר מאז נכנסו בד"ץ העדה החרדית לפקח על תהליכי המיון והאריזה של הלולב. ומינו מפקחים מטעם הבד"ץ שמלווים את כל התהליך ומקפידים שכל לולב ייארז ויתאים למוצהר על האריזה, הן בסוג המהדרין מן המהדרין והן בסוגים האחרים. על לולבי דרי טירת צבי מצטרפים גם לולבי הזהידי, לולבי הקורה, שפופולאריים בעדות השונות.

    לולבי דרי טירת צבי הארוזים, הפכו למצרך מבוקש שנמכר בישראל ובמדינות העולם, בזכות כל מרכיבי ההידור, ומכיוון שהלולב נשמר ארוז באריזתו מיד לאחר מיונו ע"י מפקחי הבד"ץ שליט"א, דבר נוסף שמייחד את לולבי 'טירת צבי' הוא, שהלולבים נשמרים בכל תהליך הקטיף, האחסון והאריזה בזכות מערכת בקרה משוכללת ששומרת על טמפרטורה ולחות נכונה. כך שהלולבים נשמרים בכל התהליך ומגיעים לידי הלקוח כשהם שמורים מאד.

    טירת צבי מוכרים מדי שנה בהיקף של כ-100 אלף לולבים ויותר, זאת מכיוון שלולביהם ארוזים ונשמרים בקירור מבלי שיטופלו בחומרי חציצה, עד לרגע המכירה ללקוח ירא השמיים המקפיד בקיום מצווות הלולב בהידור,

    רמת ההידור של לולבי דרי 'טירת צבי' היא הסיבה שלולבים אלו, זכו וזוכים לעלות על שולחנם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שנוטלים ומברכים על לולבי דרי 'טירת צבי' המהדרין מן המהדרין.

    לדברי אבנר רותם מנהל ענף התמרים ב'טירת צבי': מדי שנה ישנה עלייה בביקוש ללולבים הארוזים המהודרים של 'טירת צבי' מכיוון שבלולבים אלו, אין צורך בבדיקה נוספת, זאת מאחר והמיון נעשה בדקדוק ובהחמרה ע"י משגיחי הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, שמלווים בשטח את תהליך, הקטיף והאריזה של הלולבים עד לאריזתם ההרמטית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי בלתי שקונה פרסומת בתחפושת כתבה..